onsdag 17 augusti 2011

Skjut inte upp till morgondagen det du kan undvika helt...

Dagen i korthet. Trevlig dag för det första =D

 8.00    Försöker komma igång att jobba... *tugg, tugg
  
 9.00    Vänder papper... * flopp, flopp

10.00   Herrbesök på rummet... *fniss, fniss

11.30   Tar 3 minuters luft. Åker pakethållare... *håll, håll

12.00   Uppdaterar almanackan. Nu har jag ett liv igen...   *oj, oj

13.00   Lunchar med Jennie på Torggrillen. Skulle kunna dricka denna kebabsås...   *svälj, svälj

14.00   Sms-maraton... *knapp, knapp

15.00   Ärenden... *KAAATCHING!

17.00  Hämtar Leya på dagis... *jag ska bara...

18.00  Lagar nya kuliminariska läckerheter... *veva, veva

19.00  Gnisslar tänder...o förundras  *doink doink, titta tak

19.03  Gnisslat färdigt. Powerwalking medelst musik, äntligen! *Tinnitus, tinnitus

20.19  Gör ett meningslöst inlägg... *in,in
   
20.22  Får panik då jag inser att allt jag skrivit just raderats... *GAAAARGH!

20.23  Inser att det bara är osynligt för att jag ändrat till vit teckenfärg... *minigargh bara...



Mazurka i burka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar