fredag 23 december 2011

Dan före dan...Hylander?

I år ska jag avlägga ett nyårslöfte. Annars gillar jag inte löften. Löften är till för att brytas. Bättre då med nyårsförhoppningar. O det kommer jag att ha ett par stycken. Det där vanliga. Att ta tag i extrakilona o hiva iväg nånstans. Att börja motionera o blettan blettan...
 Eventuellt ska jag ta o gaska upp mig också =)

Men nu var det löfte som var på tapeten.
Härmed tillkännaager jag - Ingela Maria Widén att jag ska lära mig att prata högt in i en filmkamera.
Såg på gamla inspelningar på morgonen där jag har filmat o det är samma sak varje gång. Man hör något pekko som står o mumlar något ohörbart.
Så där gott folk - ligger mitt nyårslöfte - att lära mig mumla ur skägget.

Thank you music lovers!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar