onsdag 9 maj 2012

Nej tack...

...jag vill inte ha en altanbeskrivning från Vi i Villa
nej tack...
jag vill inte ha en barnbok från Spinky Vinky Kråkfötter Förlag AB
nej tack...
jag vill inte ha 7 par gardiner från Jotex med 40% rabatt
nej tack...
men ja - jag har tänkt på hur det skulle vara att vara utsedd o vinna ett presentkort på Tjottaheiti-vifinnsintementyckeromattskickamail
nej tack...
trevligt postfolket att jag efter två år o tio mer eller mindre bittra mail till er fortfarande får era utskick i tron att jag är en av era medlemmar
nej tack...
jag vill inte ha potenshöjande medel från ChingChong HejVadDetGår AB

nej tack helt sonika till det mesta...

Ja.
Jag är hemma.
Rensar mail o avregistrerar mig från 1000 olika skitföretag som tycker jag ska vara bästa polare med dom.
Tyvärr.
Jag är inte polare med någon längre tror jag.
Jag är bara hemma.
Med en dotter som har maginfluensa varannan natt.
O som skuttar runt på dagarna o är jättepigg.
O snart är det höstdagjämning.
Men innan dess är det tryckutjämning.

O jag har nya fräknar o prickigt sommarskinn
O därför vill jag sjunga att sommaren är...
är...
är...
Jaaa, den är.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar