fredag 2 november 2012

? eller ? eller ?

Sitter o funderar på om man skulle satsa på det här bloggandet lite mer.
 Nå ut till fler som då kan konstatera
 att jag inte är som andra barn.
Frågan är vad man skulle ha för inriktning då?
 
SCRAPBOOKING! Ja!
Där kan man ju få en massa läsare genom att lägga ut sina alster o visa beskrivningar på allt vackert som skapas o formligen haspla ur sig alla engelska ord man ska svänga sig med så fint när man håller på med detta (Dies, LO:s, Cuttle bug, Distress,  Charms o så vidare gånger 3567. Ja det där var bara några gamla ord jag så vackert kan uttala, sen finns det ytterligare 12 miljoner 374 tusen o ett halvt. O alla nämns. Tro mig. De få gånger jag är med på scrapträffar sitter jag där som ett UFO. Ett LO-UFO)
Nä, jag har alldeles för dåligt självförtroende vad det gäller scrapbooking. O folk skulle tröttna efter 2 dagar att höra mig mala på hur man stansar ut en fjäril o limmar på några blomjävlar i parti o minut.
 
 
TEATER!!!
Hmmm... Njae. Jobbar man med det dygnet runt så får det min själ räcka.
 
 
SKÖNHET O MODE!!! 
Hahahahahahahahahahahahahahahahah...pust flämt...hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
Nä.
 
Tror jag helt enkelt får hålla mig till det gamla vanliga.
Så ni som vill läsa om en snart 40-årig kärring,
patetisk som fan, fast med glimten i ögat,
som uppdaterar sin blogg en gång i kvartalet o som nyligen fått drömmar om att sitta på sin kammare och försörja sig på att skriva (
ja inte blogg då alltså, det har vi precis konstaterat va?) -
HÄR HAR NI MIG!!!   *hörde jag en trumpetfanfar?
Oups... - det där lät som en arbetsintervju va?
Undrar vilket jobb jag skulle fått med den ansökan...
Parkeringsvakt? Stämjärn?
 
I morgon ska jag köpa mig en fyrhjuling.
Kanske.
Bara för att jag kan. (KAN JAG?!)
Sen lär jag mig allt om den, skapar en reseblogg o drar o kör Dakar-rally i nån avlägsen öken
(bra Ingela bra, öknar brukar vara avlägsna. I alla fall om man bor i Grimslöv)
Det är jag o Tina Thörner mot världen.
Bara för att vi kan.
 
En epok har gått i graven i Älmhult btw.
Hej då IKEA - vi syns i mörrn...
 
(nä, det gör vi verkligen inte...
Det ryktas om trafikkaos o polisberedskap o jag tror minsann det var marinkåren också som var inblandade i nyöppnandet i dag o det myller av folk som förväntas i helgen.
Tror till o med att det var några ubåtar inblandade också.
O rökdykare.
Bara för att dom kan.)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar