fredag 5 juli 2013

Flodhästar, Raffset o vapen. I en salig röra. Vi snackar Ingela


Föreställ er att detta handlar om torsdagen. Jag vet att det är svårt, men det går:
 
Jag har tydligen börjat gå upp kl 05.
Då hinner man förutom ha ångestattacker för åska även bli biten av en dvärghamster.
Samt rensa foton. 7000 från datorn och runt 1000 "fysiska" slängdes idag o då har jag väl ungefär 75% kvar att rensa. ...
I den "fysiska" högen hittades bland annat detta från min 19-årsdag (ja, digitalkamera var inte uppfunnet då, det här var strax efter röksignalernas tid) I alla fall kan man beskåda att jag bland annat fick en pistol, ett raff-set och sisådär 7 flodhästar (?!)
Jo man tackar.
Bara att konstatera att man var helt normal redan på den tiden...
 
 
 
För övrigt så har dagen  (kom ihåg, vi dillar om torsdag här) bestått av FEBER o sjukdom, AVVINKNING av liten man (eller okej, runt 1,80 över havet) som joddlade iväg på traditionell MC-semester med en Björn o en Häst, samt då ÅSKUTVÄNTNING (vänta, uppfann jag precis ett nytt ord där?) samt då FOTORENS o AKTIVITETER med Leya.
 
Idag onsdag (skrev jag o menade fredag, är lite minus i skallen efter de dagar jag varit sjuk) så blev det en tur hem till mamma i Österbymo.
Åka,åka, gasa, gasa, vrålsjunga i bilen, gasa, gasa, åka åka - hej hej o äta mat o umgås lite o äta fika o så samma procedur tillbaks. Fast med mer Vrålsång.

O nu orkar jag inte skriva mer. O varför skulle jag?
Tror jag ska drunkna i 7000 foton till nu. Natten är ju ung.
O i mina brallor bor det ett hål.
Upptäckte jag nu

Dagens tips från coachen: Försök inte dansa Bollywood-dans i bilen. Inte så länge du är förare i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar