fredag 26 juli 2013

Fotbollsfest

Häromdagen skaffade jag mig egentid genom att stå i provrum i ett par timmar.
Konstaterade då att denna kropp inte är gjord för kläder.
Eller kanske snarare att kläder inte är gjorda för min kropp.
Bland annat råkade jag prova ett par bikini-toppar.
Med push-up...
Sedan skrattade jag högt o ljudligt för mig själv i provrummet i ungefär en minut, det var det absolut roligaste jag sett sedan Ice Age 4 typ.
Eller 3.
Snacka om fotbollsfest!
Nu gick det ju inte så bra för svenska damerna i fotboll då rå.
Inte för mig heller (jisses man kan ju knappt andas när man bombarderas så där från höger o vänster. Speciellt inte om man håller på att krevera av garv samtidigt)
 Så det blev ingen pushup-bikini för mig.
 
Det blev en militärgrönfärgad långärmad tröja i stället.
Modell tält.
Som vanligt.
Det blir bäst så.
Nåt vidare bollsinne har jag ju ändå aldrig haft.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar