torsdag 5 september 2013

Sånt som får mig att lipa...

Det är både en tillgång o förbannelse att vara känslomänniska. 
Häromveckan fick jag till o med "diagnos" på det. HSP tror jag det hette. Highly Sensitive Person. 
Så klämkäckt.
Men nu var det ju inte alls det jag skulle gagga om.


Lipar  (o skrattar.Tack o lov mest skrattar =) gör jag väl lite hela tiden. 
Fast när det gäller saker man ser, typ rörliga bilder alltså, så är det väldigt sällan. 
O knappast aldrig åt filmatiserade filmer.
Dock tecknat. Är det Walt Disney är det kört. Bölade sönder Lejonkungen på bio. 
O har lyckats böla mig blå till Toy Story 3 (????!!!!)


O så kommer det en skvätt ibland åt andra konstiga saker som man inte räknat med.

Det här klippet exempelvis.
Antar att ni redan sett det, men ändå:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar