tisdag 15 oktober 2013

328 delat på 60, vad blir det? Rättvisemärkt osså.

Rollbesättning...

Om två dagar räknar jag med att vara helt flintskallig.
Vilket pussel det här är. Men kul. 
Idag har jag rollbesatt två revyer 
(eller snart, det finns ju några timmar kvar på dygnet).
I morgon ska jag försöka hinna med att rollbesätta den tredje.
Närmare 60 personer som ska fördelas på ungefär 328 roller totalt.
O så ska det vara rättvist
O helst tillgodose allas önskemål
O så helst fungera i praktiken också
O bli bra
Men det brukar det ju å andra sidan bli =)

O nånstans i bakhuvudet snurrar det nåt om att det finns en till revy som borde pocka på ens uppmärksamhet.
Fast idag fick Jisses Amalia vänta. Idag fick bara Jisses Amalia två timmar av mig.

O nu - tillbaks till golvet o nytapetseringen av manus där.
Yehoo!

Detta kan för övrigt vara ett av de tråkigaste blogginläggen ever.
Kan man få pris för det? Stipendie?

Det var länge sen Jehovas Vittnen stod för dörren förresten,
Varför jag nu kom att tänka på det nu...?
(förmodligen för att jag ska ner på golvet o krypa igen)

Tur att man har ett golv att jobba vidare på när bordsytorna inte räcker till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar