fredag 1 november 2013

Goddag mitt namn är Krok men det är inget att hänga upp sig på...

Ja det var ju också en jäkla rubrik, men tänkte den skulle matcha bilden.

Bloggutmaning = tråkigaste inläggen ever

TORSDAG:

O ödets ironi vill att när man för en gångs somnat i hyfsad tid, så visar det sig att en styck katt inte blivit utsläppt utan ylar klockan 5 på morgonen. Det var den sömnen

Varit inne totalt hela dagen. Jobba med biljettförsäljningen främst. Passade på när Leya hade hit en kompis i några timmar. Gjorde ett tillfälligt avbrott de 5 gånger första halvtimmen som det blev gråt o tandagnissel. Gjorde ännu ett avbrott när de med ett gigantiskt paraply hoppade in glaskronan i taket. Då räknade jag till tio o sen räknade jag hur mycket klirr o krasch jag hörde.

Ja ungefär roligare än så blev väl aldrig den dagen.
Jo för tusan - jag glömde ju det viktigaste - veckans största händelse! 
Jag hann duscha.
Så nu stinker inte bloggen lika mycket längre.

Funderar på om jag skulle dra till med att skriva nåt kul här för att väga upp detta utomordentligt torftiga inlägg, men nääää.

Får se om jag hittar nån lattjo bild i stället


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar