tisdag 21 januari 2014

När tummen fastnar...


Kände att jag måste göra ett glättigt inlägg med så att folk inte tror att jag helt håller på att gå under.

Två månader sedan jag slutade träna

Två månader sedan jag var ute i luften

Längtar efter att sätta igång igen men det verkar som att tummen har fastnat. 
O när den väl började lossna så lossnade även ryggen. 
Känns det som.

Just därför borde jag ta tag i träningen. Fast det vore ju bra om man kunde ta sig in i gymmet för egen maskin. Det beräknar jag definitivt kunna göra nästa vecka.
Då jäklar!



Då kanske man skulle börja vara ute i det fria också längre stunder 
än då man går till o från hönshuset.
Jag längtar.



Skulle vilja börja träna mer än på löpbandet med, typ på själva gymmet. 
Problemet är bara att personen på bilden är jag i ett nötskal.
HJÄLP!



O tjohej vilket glättigt inlägg det blev...!
Men men, i alla fall. Det är tanken som räknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar