måndag 10 februari 2014

Låt oss bränna en BH

Somliga dagar blir inte som man tänkt sig.
En del blir bättre.

En del blir sämre.
Den här blev av sistnämnd karaktär.



Jag förstår inte hur en tillverkare tänker när man tillverkar en bokstavsförkortning,
 kallad BH, i jeanstyg och spets.
Jag förstår definitivt inte hur bokstavsförkortningen INGELA tänker
 när hon går o köper ovan nämnda tingest.


Det enda jag förstår är att den kliar satan.
O att jag ska ha lektioner nu i några timmar o sedan arrangera ett stort bål o låta aset brinna upp.



Måste man ha tillstånd för att elda i Älmhult?
Troligtvis.


Ärade Grimslövsbor - om ni ser flammor stiga mot skyn i afton efter 21 så är jag igång.
 Slit gärna med en BH eller två så anordnar vi gemensamt bål. 
Ta med om ni har nån gammal bok som bör eldas också.
O korv. 
Korv är gott.
Jag står för ketchupen.

Burn, baby - burn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar