fredag 28 februari 2014

SunTriphatt, leopardbrallor o en flaska Underberg...


Resedagbok Kanarieöarna  - onsdag 19 feb
 
Så länge Andreas envisas med att ha sin Suntrip-mössa på sig, kommer jag att ha mina leopardbrallor. Således är det ett osedvanligt vackert par som erövrar Frukostbuffen denna dag.
 
Leya till Fun Break.
Jag blir påtvingad en flaska Underberg. Dagen kan börja. O det gör den med blåst. Massa blåst.
O lite sol
 
Sol o bad hela dan.
Leya runt på olika aktiviteter.
 
Kvällen inleds med en liten fotorunda.
 
(Lite havsutsikt)


 

(O långt därborta är det öken)
 

(Spana in hur stenhuset smälter in)
 
Vid 19 beställt bord på tapasrestaurang.
 


Leya får i samma veva ett sandkorn i ögat. (berg enligt henne själv)
Närmaste timmen tillbringar jag o hon med att springa på toa o försöka skölja bort det. O så in på tapasrestaurangen igen för att se ett tiotal rätter dukas fram. O så höll det på. Lyckades få i mig en potatis mellan varven. Tjoho.
Förhoppningsvis gick det bra med ögat, återstår att veta i morgon.
 
Leya uppträda med showkidz.

(Leya till höger i  gul t- shirt uppträder med dagens inövade dans)
 
Se shower o förundras hur bra ljudet är o så hem o däcka vid 21.30.
Märkliga dagar

 
(Bör tilläggas att sandkornet/berget i ögat gick det finfint med. Totalsvullet öga dagen därpå men sedan sjönk det. Svullnaden alltså, inte ögat)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar