tisdag 6 maj 2014

Befrielse...

Jag är på gång!
 
Operation in med det nya, ut med det gamla har påbörjats så smått.
Detta innefattar det mesta, förhoppningsvis även baciller...
 
Igår rensade jag en del i garderoben.
Nu gjorde jag ju det iofs för ca ett år sedan o gjorde mig väl av med ett gääääng sopsäckar
 (ink innehåll).
Igår var det bland annat operation rensa linnen. Det är så befriande att kunna göra sig av med sådant man inte behöver. Nu har jag bara kvar de linnen som är absolut ett MÅSTE.
 
92 stycken...
 
O då pratar vi givetvis de som ligger. Sen finns det ju några hängande osså.
 
Jag vet, jag är hopplös.
Hamster
O det tragiska är väl att jag mest syns florera i pösiga jeans o myspyströja.
 
Ska börja laga mat iförd mina festklänningar.
O mocka hos hönorna iförd någon av mina 60 par högklackade skor
O dinera på tisdagskvällar med finservisen o silverbesticken.
 
Bara för att jag kan.
 
Okej, ni ska gå o se kvalet till Melodifesivalstjofräset.
Låt inte mig störa.
Jag ska transchera en avocado med en guldsabel o inmundiga den tillsammans med lite champagne.



 
Pösiga jeans o myspyströja. O nej, jag står inte o pinkar.
Jag bara är. I Gylteboda.
Nån ska ju vara det.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar