måndag 4 augusti 2014

Minneslucka...

Nä, det blir ingen semesterrapport.
Okej, en pluttis då. 
Senaste veckan har jag varit i Norje Boke, korsat landet o intagit Hagön, Fylleån o Mellby.
O tänk - jag trodde väl aldrig att jag skulle köra Gyllene Tider-medleyt med Johan Wirell igen.
 Men det gjorde jag! Om än i skymundan. Tror nästan all koreografi till o med kom med...

En riktigt social vecka o en mycket trevlig sådan.

Just det. Apropå minnesluckor. Jag har varit i Kärrasand osså. Himla trevligt! Främst själva umgänget för att inte tala om bussresan.

För att inte tala om bussresan fortsätter vi med julikalendern o minnesluckorna i stället.
 Tredje veckan:

Julikalendern, minneslucka 16


Julikalendern, minneslucka 17

 Julikalendern, minneslucka 18

Julikalendern, minneslucka 19

 Julikalendern, minneslucka 20

 Julikalendern, minneslucka 21

 Julikalendern, minneslucka 22

 Julikalendern, minneslucka 23


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar