tisdag 26 augusti 2014

Nu är jag mig själv...

Ja för ett par dagar sedan så gästbloggade jag ju på Felix sida o han på min. Tänkte att ibland när det blåser idétorka så vore det ju synd att inte dänga upp nåt som redan är klart. Så iom att det redan är skrivet så lägger jag väl ut inlägget som hamnade på hans sida även på min sida. Allting har sin sida. Men korven den har två.
Haf i beaktande att det att det är skrivet i fredags morse så vissa (de flesta) frågor kanske inte överensstämmer med dagens verkligen. Ungefär som politik alltså.
O det bidde en vanlig lista. Jo rå så att dä ä.




DEN BERYKTADE LISTAN:

Senaste
Låt du hörde: Numb av Linkin Park

Film du såg: ÅH! Jag var faktiskt på bio i helgen. O såg Draktränaren 2. I 3D. O grät som vanligt.O somnade o började prata i sömnen.

Mat du åt: Pannkakor

Kram: Leya i morse

Puss: Är förkyld så det var ett tag sen. Men det var väl Zack då som ignorerade det o pussades frenetiskt i morse

Känslan: Snorig

Resa: Vi räknar inte små fnuttresor va? Senaste trippen med husbilen var i Katrineholm. Av alla ställen. Men det var revy-SM gubevars

Glädje: Det var ofantligt kul med den traditionella popquizen i Ljungby faktiskt

Dröm: Hahaha! Ja det här måste jag berätta faktiskt, vad jag drömde i natt. Jag drömde att jag var ute o körde bil o närmar mig en poliskontroll eller om det är vägarbetare. Samtidigt som jag tvärbromsar, vaknar jag, för att samtidigt i verkligheten slänga på mig glasögon för att kunna se in i drömmen om det är polisen..

Person du träffade: Förutom familjen (som iofs är personer) så var det nog Felix, Lisa o Malin

Personen du pratade i telefon med: Lasse

Personen du fick sms av: Jesus. Faktiskt

Gången du åt 7-eleven korv: Åh, jag har visst historier om allt. Äter inte 7-eleven korv. Inte sen jag sålde datorer o en återförsäljare servade alla 7 elevens butiker o kassasystem. O berättade hur det såg ut just där korven rullar runt i alldeles för många timmar

Gången du var utomhus: 5 minuter sen. Man har väl Vovve.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår kväll

Saken du köpte: Köpte 14 klädesplagg o skor för 190:- på loppis i lördags. Det tyckte jag var bra marscherat (oerhört fånigt uttryck!)

Allmänt
Ska bli skoj: Efter det här ska jag leta revymaterial. Det är skitsköj =)

Ska inte bli skoj att: Hundkursen ger mig alltid ångest. Börjar på söndag

Sparar till: Längre hår

Pålägg som gäller: Eh…eh… (jag tänker) Nä, på med det mesta! Rödbetssallad o köttbullar o sånt tjafs!

Önskar att jag var bättre på: att inte tänka o känna för mycket

Dagens dryck: The´ the´o the´

Vad saknar du: Oj. Nästa.

Tre band/artister: Gotthard, Dirty Loops, Sixx AM

Vad har du gjort idag: Vaknat. Druckit the´the´o the´, kollat fejjan o bloggat

Brukar du svära mycket: alldeles för mycket tyvärr (erkänn att ni väntade er ett svar, typ ”ja för fan”)

Hur tidigt stiger du upp: Mellan 6 o 7 oftast

På helgerna: Är det ungefär samma tid. Solfan lyser ju in.

Vad ska du göra ikväll: Fredagskvällar är heliga! Ikväll blir det faktiskt inte tacccos (kors) utan friterat. Ska göra i ordning för loppis hemma i morgon. Kanske en sväng till Yttre Vång för att få lite kultur

Hur många timmar sover du per natt: mellan 4-7

Vem är snyggast i världen: Korkad fråga. Johnny Depp

Vad är det för veckodag: Idag är det fredag. Jag minns det som igår. Redan dom gamla grekerna…
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Herregud, o det tror ni jag minns?! Fast hela förra sommaren med alla dess husbilsresor var en av de bästa faktiskt

Favoritplagg i garderoben just nu: Har så många kläder som hänger o bara är fina som man mest går o klappar på o tror att man ska använda nån gång. Fast man mest fiser runt i pösiga jeans o slabbig t-shirt

Längd: 1,69 kanske

Vikt: 63 kanske

Byter gärna garderob med: Varför i hela fridens namn skulle jag vilja byta garderob med någon?!
Verkar ju helbökigt. O den är så bra den jag har

Byxa eller kjol: Klänning

Senast utlästa bok: Plånboken. Fast jag har faktiskt läst en del i sommar.

Mitt rum kan beskrivas som: Mig själv. Hyfsad ordning på utsidan men kaos om man väl kikar in

Mig själv med tre ord just nu: Full med snor, hungrig, fundersam

Jag tränar: För lite


Jag ville bli när jag var liten: Astronaut eller schimpansforskare. O med tanke på vad jag jobbar med så gick ju i alla fall en dröm i uppfyllelse ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar