tisdag 23 juni 2015

Dagen före dagen efter. Alltså igår. Nu igen.

Den lilla fåniga resedagboken fortsätter:

Måndag 22 juni

08.22 Ser dagens ljus

10.00 Äntligen dans med Tobias Karlsson igen. Tredje året i rad nu.
Idag är det schlager som står på tapeten o när vi illustrerar  kärlek o vindar o ögon som tindrar börjar vi hålla samma mått som ren o skär Ingelakoreografi.
Efter passet skär min kropp ihop o jag borde ha gummiband eller nåt för att hålla ihop svanken.

11.00 ungefär sjutusen ärenden o uppgifter utförs

13.00 Intar kräm, upplever nostalgi samt tittar på grannarna som sliter med sitt förtält. Apropå grannar så har man på tomten mittemot lämnat kvar kokt färskpotatis o OB lite här o där på marken. Verkar ha varit en livad midsommarfest.

14. Testar yoga för första gången i mitt liv o i ett försök att räta ut ryggen igen. När vi kommer till positionen "tredje krigaren" o röven nästan når taket samtidigt som vänster hand träs igenom höger ringfinger ungefär så bryter jag passet o åker o tar premiärdoppet i havet i stället. Jag var typ den enda på hela Öland som badade. O Zack givetvis.
Sen dränkte Zack sin freesbee.
Den är på väg till kurrukurruduttön nu.

18.00 ytterligare sådär 7000 uppgifter utförda o jag har hunnit sitta 3 minuter idag (samt en halvtimme på stranden med en hund som försökte gräva ner mig under tiden) Grillat.

19.00 hastar iväg till minigolf o där rök den chansen att få sitta.

20.00 Ser en 90-talsshow i jakt på inspiration till liknande projekt. Tjaaa, vad ska man säga. Tjaaaa kanske.

20.30 spelar klart minigolf. Kan säga så mycket att jag vann inte

21.30 Diskar o undrar när semestern ska börja.

22.03 sätter mig o bestämmer mig att nu börjar semestern.

22.04 Det börjar regna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar