tisdag 14 juli 2015

Bara för att uppdatera liksom.

Nu när jag väl har fått tummen ur, så har jag ju en till tumme, 
vilket gör att jag kan uppdatera bloggen idag igen.

O då jag skickat hjärnan på semester, så blir det mest bilder på det "pyssel"
 som hanns med under den beryktade Annika-veckan. 
Så här kommer helt sonika ett gäng nyskapade Layouter o en o annan PL:



Ljuva minnen



 Project Life v. 26



 Tyyp



 Fiskeycka



Vattenskallar i Torne



 Danmark



Majkenfie



PL v. 27



Selfie



Lönsboda by dayfie.


Nosie



En del på denna listan har redan falerat...


Egyptenfie



Hopp o lekfie







 Det här är ingen layout. Jag råkade ju gå o vinna choklad o lite annat smått o gott med förra veckan.
Behagligt problem. *gnomnomnomnom


 Detta är heller ingen layout.  Jag råkade ju gå o få en kraftig allergisk reaktion i söndags. Nötallergisk har jag varit hela livet. Men mest med kli i ögat. Fast denna gång körde vi visst hela kittet med hastigt igensvullnade luftvägar o grejor. Ny upplevelse modell "detta vill jag inte göra om". Bilden döper jag härmed till Kli i ögat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar