torsdag 27 januari 2011

DET SOM ALDRIG FANNS ÄR ÖVER...

Saknar den framtid som aldrig funnits till
Jag vill att du ska komma, men aldrig gå
Jag är förlorad i känslor för vad jag vill
Förlorad av känslor jag ej kan förstå

Natten som vi bodde i

Var en dröm som till mitt innersta smög

Men när jag vaknar är allt förbi

I mörkret visste jag att närheten ljög

VÅR TID ÄR VÄLDIGT NÄRA
O LÅNGT BORTA I EN OÄNDLIGHET
JAG VILL DELA DIN TYNGD, HJÄLPA DIG ATT BÄRA
DEN KÄRLEK SOM SYNS I DINA ÖGONS ENSAMHET

Jag tar farväl av lyckan som aldrig fanns
Dom säger att sann kärlek är den största
Men det är svårt att få en andra chans
Jag kommer aldrig ens att få en första

Min hud blev aldrig kysst
Det som aldrig fanns är över
Saknaden är tyst
Jag finns här om du behöver

VÅR TID VAR SÅ INNERLIGT NÄRA
MEN LÅNGT BORTA I EN OMÖJLIGHET
JAG VILLE ATT DU SKULLE HJÄLPA MIG ATT BÄRA
DEN KÄRLEK SOM FANNS I MINA ÖGONS ENSAMHET

Så jag ger upp nu, jag släpper taget
Det kommer aldrig kunna bli vi två
Väljer att bli ensam med det egna jaget
O från lyckan med dig få fortsätta gå

Någon dag så upphör min gråt
Där  längtan tar slut, där hoppet dör
Du fick aldrig veta vad jag kände, förlåt
Jag saknar dig i allt jag gör

Iskalla stjärnor tänds utanför…



Ingela Widén  10 08 21

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar