tisdag 27 december 2011

På andra sidan Spotify...

Har just tvättat en maskin tvätt med medföljande jacka med medföljande: 2 stenar, 14 kastanjer, ett cerat samt ett guldhalsband. Aj tusan - det var visst en medföljande ficka i jackan som jag missat att köra på tomgång. Men stentvättade jeans har man ju alla haft - så nu även jacka o lite annat smått o gott.

Funderar just nu på att ta en rask promenad alternativt moffla i mig en bautafika...

För övrigt så ska Spotify få känna att det lever under de här dagarna o musik ska fylla mitt sinne. Just nu försöker jag lyssna in mig Avantasia.
 Det sitter dock en 5-åring på andra sidan Spotify o spelar en kinesisk trudelutt på sin nya "synth", samt sjunger en egenkomponerad visa som går ungefär så här: "Jag är ett stackars barn som inte fått några julklappar..."

Sådär ja, nu stängde hon av...
...min musik...
*fnys

Skål på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar