onsdag 20 november 2013

Varför USA?

Av nån outgrundlig anledning har jag kommit på att hälften av mina läsare är från...

Nä vänta, så kan man ju inte skriva - jag har ju inte kommit på något av en outgrundlig anledning. 
 Jag hittar inte suddit på datorn så vi tar om det igen:

Jag har kommit på att nästan hälften av mina läsare här av nån outgrundlig anledning är från USA.
 O en från Ukraina. 
Vilket nöje. 
Vad gör ni på denna sidan? Beundrar höstlöv o luktar på blommorna?
Nåväl, ni får så gärna vara här. O för alla er over there som annars aldrig kan ta del av detta fantastiska erbjudande, som just ni i Ukraina. O kanske Pjätteryd.
Varsågod. Kom gärna o titta.




Nu ska jag över till Bibblan o ha teaterlek. För 4-åringar. 
Jag kommer dö. 
Minst.
Men kom gärna o kika på revyn i alla fall.


Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar