måndag 9 mars 2015

Kommer inte sälen till mig så får jag komma till sälen

02.40 dags att vakna o ge sig av. O det då jag för första gången på 5 veckor sover riktigt bra.

03.10 ger oss av. Utan så mycket som en enda droppe kaffe 

07.38 Lesjöfors - en av de mest skrämmande platser jag besökt. Typ vart tredje hus står öde

Runt 10. Så mycket mötande trafik. Det är alla som varit med om starten av Vasaloppet o nu ska förpassa om sig. Där starten nyligen varit är bara en stor sörjasjö. Stackars 15800 pers ,vilket väder att åka i

Runt 12. Står på skidor. Kommer inte åt lägenhet förrän i em så börjar med att åka.  Vision om att allt ska gå åt skogen o jag ska va superbitchig o grinig o helafaderullan. Några år sen man åkte sist o är ju sån supernybörjare men det går kanon o snart äger jag backarna. Om jag får säga det själv. O det får jag inte. Mi kropp kommer för övrigt att få värsta chocken av så mycket frisk luft o motion. Tänk så här kroppen - det gäller bara några dar.

16.30 hittat lägenheten. Supermysig o med utsikt mot backarna o nära E8an. Megaont efter pjäxor o plogande o köttsår på vaderna (oerhört intressant fakta)

Lata sig o mata sig o glo på tv tills man toksomnar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar