söndag 28 maj 2017

Största möjliga tyyyyystnad....

Oj vilka dagar!
Så gött med långledigt!
O jag har fått se o uppleva så mycket vackert!

I torsdags babblade o babblade jag väl tills öronen trillade av.
Resterande dagar har jag återgått till att främst svara på tilltal.
Får jag be om största möjliga tyyyystnad liksom.

Jag har varit på ett av mina smultronställen som jag skulle vilja visa upp halva Sverige o kanske några till. Danska Fall. Ja, det ligger i Sverige. Åk dit.
Gudomligt vackert. Men denna gång även vidrigt pga ljudet av regn mot löven. Som inte var regn. Utan insekter. Larver som hoppar. Helskumt.

Jag har varit i Mellby.
Jag har premiärbadat. 4 gånger har jag premiärbadat. 19 grader.
Jag har gjort plankan på stranden.
Jag har druckit för gammal cider.
jag har druckit för mycket cider för att inte komma ifatt mig själv.
Jag har kommit ifatt mig själv.
Jag har försökt fokusera på boken som handlar om att fokusera. Skitsvårt.
Jag har köpt trådlösa hörlurar som jag kommer att dyrka. Det stora abret där är hur jag ska göra för att få plats med dem ihop med cykelhjälm. Musse Pigg - here I come liksom...
Jag har köpt skitdyra solbrillor. (för mig är skitdyrt 199:- då jag brukar köpa solbrillor för 39:- på sin höjd för att sedan ha dem som hårband. Jag har aldrig förstått mig på det här med solbrillor)
Jag har förstått mig på det här med solbrillor. Man kan gömma sig bakom dom.
Jag kommer förmodligen aldrig mer ta av mig dem.

Bakom mina solglasögon...kan jag vara clownen som inte ler

1 kommentar: