söndag 14 maj 2017

Tack.

Wihoo! Det trodde jag aldrig.
Jag hann måla staket, städa, planera minirevy, rensa, elda, äta tacos, banta, fylla badtunnor, leta efter bensindunkar o se äppelträd knoppas.
Jag hann dessutom rensa en sabla källare som inte varit rensad sedan Polygripiska världskriget anno 1343, jag hann få gräset klippt, panta 567 flaskor, spontanshoppa tokmycket reasaker på Panduro, somna till mello OCH bestiga min hyfsat nya cykel som jag aldrig gett en ärlig chans. Igår gav jag den en  halv ärlig chans o vi flög fram genom skogen. 
Fy fabian vilken kick!!! (även om jag knappt kunde andas efteråt...)

Jag hann inte sitta i min röda solstol o anta samma nyans som den o jag hann inte dra i mig några mojitos. Men vad tusan gör väl det.
Jag hann ungefär allt det jag önskade av helgen o lite till.

O det är jag djupt tacksam för. Det ska jag minnas.

O det firar vi med en film på en styck idiotisk katt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar