söndag 28 januari 2018

När man följer sina drömmar...

Det gjorde jag helgen. För då åt jag tacos.

Vad jag drömde inatt ska jag inte nämna för det gick liksom helt åt skogen efter det.
För övrigt är jag inne i ett flow där jag efter månader av sömnsvårigheter
nu sussat tämligen utmärkt i ett par veckor.
Det är dock inte det enda jag gjort de senaste veckorna utan de har även innefattats av:

Plocka ner julpynt, blivit idrottslärare av nå´n högst märklig anledning, kraschad häl, yoga, yoghurta, fått ny chef, bytt gardiner, skrivit texter, sålt texter, rekordförsök, medverkat i Antikrundan, polis, Trump, Farmen, bärgning av elbil, reningsverk, plockat julpynt, strukit gardiner, Leos Lekland, reningsverk igen, Osbyrevy, Parkeborns, Hayday, pyssla, Wish, boka Kroatien, packat julpynt, strykt gardiner, snö, stryk o mordhot, snö, utomhusdisco, ta farväl, krossning, cirkus, pysselhelg i Linköping, onlinepizza, shopping, Prosecco, resväskedroppar i ögonen, ikapp med PL, åka pulka, studiebesök i spökhus, podinspelning, svettlökar, sova med Hasse Aro, packa julpynt, hänga gardiner, tö, ishall, misär, föreläsning, maktlekar, kränkningar, inte kräkningar dock, latin fusion, huvudvärk, försätta berg, kärt återhörande, hänga gardiner, shoppa på loppis, köpa tre par skor till när jag redan har 139 par, plugga till prov, vara positiv, plankstek, vin, glafsa, rensa, BH-bål, bli gråhårig.

Tomt o innehållslöst med andra ord...

Roligaste minnet den här veckan: Att se på när någon med hjälm o hockeygaller på försöker dricka festis o äta bulle. Det blev liksom som att mata en apa i bur. Stackars barn. O jag bara stod där o kunde inte sluta skratta . Till slut insåg Hen det roliga i det hela.O började skratta med. Då sprutade det ut bullar ur gallret i stället...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar