söndag 4 mars 2018

Vad mogna kvinnor vill ha.


Får bli ett hiskeligt raskt snabb-inläg här.
Vill man fördriva mer tid så kan man helt sonika klicka sig vidare för det här är så till den milda grad mest en länk till senaste podasvsnittet från Blandfärs.


Där behandlas bland annat vad mogna kvinnor vill ha, mansnormer, fössta tossdan i mass, uppföljning av svettlökar, vi kastar Sten i glashus, sover med uppblåsbara Barbara o det hela avslutas med att snaska vitlök.


( natten efter inspelningen blev jag för övrigt magsjuk, kan det ha med detta att göra måntro?)

I podden startar även min period med en vit månad fast i egna varianten med lipfri månad.

4 dagar har ju nu gått o än så länge har jag inte gråtit över spilld mjölk utan bitit ihop i stället.
Vansinnigt idiotiskt projekt.

I övrigt har vi utsett 3 februari till Potatissalladens dag (alt. alla vi som är second hand-dagen)
Jag längtar redan till 3 feb.
Då ska jag stå i ett fotbollsmål i Klökhult o dricka persikovin, kasta konfetti o åka pulka igen.
Wihoo!!!






Flum flum. Till o med snickarbrallorna är på.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar