onsdag 21 februari 2018

Om man vloggar vloggar man o då vloggar man rejält...

Tja Tja bloggen!

Hmmm... jag är lite kluven till detta.
Men jag kom på att jag faktiskt hade en gammal youtube-kanal sedan dinosauriernas tid (alltså första året vi körde Älmhultsrevy i egen regi, det var då vi startade kanalen för att lägga upp två klipp...)

Nu har det ju varit påtryckningar om att man ska vlogga oxå o stärkt av Leyas o min wish-haul på Leyas youtube-kanal för några veckor sedan, så gjorde jag slag i saken o lät spela in mina senaste inköp i något som sedan landade o strandade på den nyupptagna kanalen. (hmmm...jäkligt lång mening det där...)

Regi o producent o fixotrixande förstås Leya Widén. Alltså, hon har humor den där tjejen.

I haulen valde jag att klippa bort de scener med diverse bikinitoppar o dylikt som också inköpts.
Jag har nämligen också humor. Som bland annat tar sig uttryck i olika kroppsformer och ickekroppsformer.
Detta är helt för landets säkerhet alltså. Typ.

https://www.youtube.com/watch?v=-dV1Vlrlhzs&feature=youtu.be


                                                               
                                                           Finnig ungdom på glid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar